Dunia Kak Bed

By: Kak Bed

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Thursday, 10-Jul-2008 05:04 Email | Share | | Bookmark
aksi akmal...the power rangers

 
 
 
View all 10 photos...
aku tak tau la..ibu ani ni, suka betul ikut ckp anak aku nie...si akmal pun ngada2 sibuk nak baju robot semua org kena belasah ngan akmal


Thursday, 10-Jul-2008 04:54 Email | Share | | Bookmark
ibu, akmal & ilhaam

 
 
 
View all 13 photos...
lepas keje, ambik anak2...nie aktiviti out & in door ....ilhaam skrg dah pandai dok dlm walker tapi aku tak harap sgt sbb abg dia nak tlg jadi tukang tolak


Monday, 16-Jun-2008 03:07 Email | Share | | Bookmark
kengkawan

muka mcm nippon tu la mummy lin
ini lak ank mummy lin yg 2nd, yg no3 nampak kaki je & 1st ntah..
tudung coklat (kanan sekali tu) kawan aku jasz...hepi besday 27
View all 5 photos...
dah lama tak layan FP nie, windu pulak...
kali nie cete pasal kengkawan di sekeliling aku...(aku akan hupdet dr masa ke semasa )


Thursday, 15-May-2008 03:48 Email | Share | | Bookmark
cantik betul bunga nie...tq kak jana (package 5)

 
 
 
View all 18 photos...
nie story psal akak jana(package5), aku kenal masa ge briefing stationery...mulut dia mmg kecoh(jgn marah ye kak )...gambo2 bunga nie akak jana send kat aku, adik dia dok china tu....skrg dlm pantang 2nd bby(adik dia la , tahniah utk adik akak jana)....jom kita layan bunga yg aku tak berapa tau nama nye...bunga nie, kalau mak aku tgk, mau nagis sbb dia minat bunga.........


Saturday, 10-May-2008 04:54 Email | Share | | Bookmark
aktiviti anak2 aku, bila ditinggalkan ngan abah diorg....sabo je

apa pandang2
ilham blajar terbang
cak...ahaks
View all 11 photos...
hari sabtu, aku balik awal..dah sampai rumah, malas lak nak masak so aku tinggalkan anak2 aku ngan abah diaorg....aku ge kejap je kedai makan tu nak beli nasi....rupenye cik abg aku siap snap gambo anak2 dgn pelbagai aksi
bila aku tgk, dah besau ank2 aku...si kenit tu, sibuk nak beraksi mcm abg akmal....
ibu syg semua...muah


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net